środa, 21 sierpnia 2013

Jednorożec


Ktoś ostatnio umieścił zdjęcie Jednorożca. Nigdy jakoś nie fascynowały mnie te zwierzęta, tym razem poczułam niesamowite wzruszenie... Postanowiłam porozmawiać z tą piękną Istotą.

Anioły otworzyły twoje serce, po to bym ja mógł dotknąć twojej Duszy. Zafascynowałem cię, zwróciłaś na mnie uwagę, bo nadszedł czas by pracować z Duszą i dla Duszy. Na ten czas zostanę twoim przewodnikiem, by wspierać cię w twojej misji rozmawiania z Duszami innych ludzi. Razem ze mną dotykać będziesz najbardziej czułych strun Duszy ludzkiej. Energia mojego rogu pomoże ci dotrzeć do najgłębiej skrywanych pragnień. Moje białe światło prowadzić cię będzie przez zakamarki ludzkiej psychiki, oświetlając cel z jakim Dusza przyszła tu, na świat. Gotowa już jesteś do współpracy ze mną. Imię moje Avatarion.

Od czasu jak zobaczyłam zdjęcie tego Jednorożca, czułam ogromną potrzebę namalowania Go dla siebie. Dopiero dzisiaj zauważyłam, że na tym zdjęciu jest symbol, który zobaczyłam kiedyś w medytacji, a łączę go z imieniem mojej Duszy... Stąd dzisiaj powstał obraz mojego Przewodnika Avatariona...



Przybyłem z dalekich światów by uleczyć twoją Duszę. Połączyć w Jedność, to co przez wieki było podzielone. Trzy warstwy twojej Jaźni na powrót stapiają się w Jedno, by Mocą swojej energii zabłysnąć jak latarnia. Dzisiaj w pełni odzyskałaś swoją Duszę. Od dzisiaj w pełni należy już ona do ciebie. Od dzisiaj w pełni możesz z nią współpracować. Świętuj narodziny swojej świadomości w poczuciu Jedności. Od dzisiaj z mocą kroczyć będziesz przez życie, a ja Avatarion, kroczyć będę u twego boku by wspierać cię i dodawać sił.


Tak wiele wzruszeń przy malowaniu tego obrazu. Najważniejsze, że znowu wróciłam do siebie...Dziękuję.

3 komentarze:

  1. Cudowne, to może jeszcze dodać, że 10 000 złotych za obraz albo można też płacić duszą :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Tak, najważniejsze to wrócić do siebie:)
    Samego dobra wokół zyczę

    OdpowiedzUsuń
  3. Anioły są wśród nas:)

    OdpowiedzUsuń