czwartek, 9 sierpnia 2012

Uzdrawianie serca



09.08.2012
Ostatnio mam problemy z oddechem. Zatyka mnie. Nie mogę złapać tchu. Pewien mądry Szaman pomógł mi rozwikłać moją zagadkę. Oto co mi powiedział:

Oddech symbolizuje zdolność korzystania z życia. Jeśli masz z nim kłopoty to informacja, że głęboko w sobie nosisz myśl, przeświadczenie, że nie masz prawa do istnienia, korzystania z życia. To lęk lub odmowa korzystania w pełni z życia. Powiedz sobie i poczuj w sobie głębię tych słów:
Decyduję się żyć pełnią życia. Zasługuję na miłość. Mam przyrodzone prawo żyć swobodnie pełnią życia. Kocham Życie. :-))))

Te słowa sprawiły, że zaczęłam się zastanawiać, na co nie przyzwalam. Gdy sobie to uświadomiłam, serce zaczęło walić jak szalone, oddech znowu zrobił się bardzo płytki. Wtedy Szaman powiedział:

Dotknij teraz prawą ręką swego serca. Z miłością powiedz mu, że przepraszasz go za to jak go traktowałaś. Podziękuj mu za to, że tak pięknie dla Ciebie bije, pracując bez wytchnienia abyś mogła doświadczać życia w pełni. Przeproś i podziękuj sobie za te wszystkie doświadczenia, które dotąd uznawałaś za niepotrzebne w swoim życiu. Przeproś siebie, że byłaś jaka byłaś. Podziękuj, dziękuję, dziękuję, dziękuję sobie za te wszystkie doświadczenia, gdyż to właśnie one spowodowały, że dzisiaj już wiem czego tak naprawdę chcę:
CHCĘ DOŚWIADCZAĆ ŻYCIA W PEŁNI
ŻYJĘ PEŁNIĄ ŻYCIA
CZERPIĘ RADOŚĆ Z KAŻDEJ CHWILI
I ODDYCHAM NIM PEŁNĄ PIERSIĄ
DZIĘKUJĘ CI MOJE SERCE
KOCHAM SIEBIE
KOCHAM SIEBIE

Te słowa wywołały szloch, jakiego nie przeżyłam jeszcze nigdy dotąd. Z gardła raz po raz wyrywał się skowyt zranionego serca. Niewyobrażalny ból i rozpacz. Nigdy bym nie pomyślała, że moje serce tak cierpiało...

Dziękuję Ci SZAMANIE 

3 komentarze:

  1. "Oddech symbolizuje zdolność korzystania z życia. Jeśli masz z nim kłopoty to informacja, że głęboko w sobie nosisz myśl, przeświadczenie, że nie masz prawa do istnienia, korzystania z życia. To lęk lub odmowa korzystania w pełni z życia. Powiedz sobie i poczuj w sobie głębię tych słów:
    Decyduję się żyć pełnią życia. Zasługuję na miłość. Mam przyrodzone prawo żyć swobodnie pełnią życia. Kocham Życie. :-)))):


    O tym pisała w swoich książkach także mądra Luis Hey na przykłąd. :-D

    Pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
  2. Taki ujmujący za serce tekst...

    OdpowiedzUsuń