piątek, 3 sierpnia 2012

Spotkanie z przeszłości



3.08.2012

Od jakiegoś czasu przeżywam bardzo mocno przyciąganie do mężczyzny, którego nie znam. To stwarzało niepokój, ból, ekscytację. W końcu coś się zadziało w rozmowie między nami, uchyliła się na chwilę zasłona z poprzedniego życia. Poczułam straszny ból odrzucenia. Weszłam w medytację, zobaczyłam krótką scenę porzucenia mnie w całkowitym braku szacunku do mojej osoby. Podziękowałam, przebaczyłam, prosiłam o wybaczenie...

Potem poprosiłam o przekaz. Napisałam, że czuję się taka zagubiona i nie wiem jak mam z tego wybrnąć. Taką dostałam odpowiedź:
.
Dziecko kochane, jest tak dokładnie jak czujesz, jest tak, jak mówi ci twoje ciało. Tak, spotkaliście się, kochaliście bardzo, on cię zostawił. Tak, zrobił to, żebyś odzyskała szacunek do siebie. Tą lekcję miałaś przecież do przerobienia w tym życiu. W tamtym jej nie odrobiłaś. Dlatego musiało to wrócić. Co możesz zrobić ? Jedynie to, co już zrobiłaś. Przebacz, przeproś, podziękuj, kochaj. To ma wielką moc. To da ci wolność. Zaplanowaliście oboje, że spotkacie się w tym życiu i bardzo świadomie poczujecie siebie i podziękujecie sobie za wszystko. To jest dla was dar. Uczcie się wzajemnie od siebie. Oboje tamtą lekcję przenieśliście do tego życia: ty szacunku do siebie, on szacunku do kobiet. I oboje pięknie je wypełniliście swoim światłem i świadomością. I na tym wasze role się zakończą. Podziękujcie sobie i mądrzejsi o kolejną lekcję z wdzięcznością pójdźcie dalej wypełniać swoje misje. To dar - to co was spotkało. Bądźcie wdzięczni za niego, cieszcie się. Każdy z was ma swoją ścieżkę, swoją misję i cel tu na ziemi. Mieliście się spotkać tylko po to, żeby przeżyć i uzdrowić tamte chwile. Tu wasze drogi się rozchodzą, chociaż przyjaźń bardzo głęboka pozostanie na zawsze. Cieszcie się nią i czerpcie z niej mnóstwo radości i mądrości.

Potem, dla ugruntowania, postanowiłam jeszcze porozmawiać z moimi kartami.

Przesłanie od Aniołów:
Koncentruj się na rzeczach i wydarzeniach. Obdarzaj je swoją energią Tu i Teraz i przez to je aktywuj. Naucz się być coraz silniejszą w teraźniejszości - ze swoimi myślami, swoimi uczuciami, swoim sercem. W ten sposób uszlachetnisz ową teraźniejszość i pojmiesz głęboką mądrość. Bądź obecna. Zajmij się człowiekiem, który jest przy tobie. Zajmij się miejscem, w którym jesteś.
Jedyną ścieżką trwałego rozwoju człowieka jest jego ciągłe troszczenie się o swoją duchową doskonałość.

Przesłanie od Zwierzęcia Mocy - Orzeł (Wyższe Ja)
Dostajesz prowadzenie w określonej sprawie. Wszystko zwróci się teraz ku dobru. Orzeł przynosi ochronę, siłę i wiarę w boskie prowadzenie. Orzeł przynosi zwycięstwo i praworządność w określonej sprawie. Potraktuj tę sytuację jako zadania i egzaminy, a nie jako obciążenie. Odrzuć wszystkie ograniczające cię małostkowe myśli i zaufaj boskiemu prowadzeniu. Potężna siła zaangażowała się w twoje sprawy.

Karty szósty zmysł: Rozwikłaj przeszłość
By umożliwić ci kontakt ze strumieniem spontaniczności i harmonii, twoi przewodnicy sugerują przebaczenie wszystkim, którzy cię skrzywdzili i odwrócenie swojej uwagi od przeszłości. Przywróci to witalność i świadomość własnych, wyższych wibracji.

2 komentarze:

  1. Aniu,bardzo dziękuje za to co ujawniłaś.Mam podobnie i dostałam właśnie wskazówkę co zrobić.Dziękuję!

    OdpowiedzUsuń
  2. Strasznie się cieszę Arelinko, wiem jakie to trudne, dlatego postanowiłam się tym podzielić. Tak się cieszę, że mogłam pomóc. Nic się nie dzieje bez przyczyny...pamiętaj.

    OdpowiedzUsuń