poniedziałek, 30 lipca 2012

Rozmowa z moim Zwierzęciem Mocy


30.07.2012

Wilk jest moim Zwierzęciem Mocy. Pytam go jaka jest jego rola w moim życiu ?

Ja wskazuję ci drogę. Pokazuję którędy masz iść. Jestem przewodnikiem stada, samcem Alfa. Jestem silnym, pełnym energii zwierzęciem, podobnie jak ty. Naszym celem jest wskazywać kierunek, prowadzić. Ja nie mówię dużo, ja pokazuję. Przemawiam obrazami, docieram do podświadomości, działam na wyobraźnię. Jest we mnie ogromna moc i siła. Znoszę wszelkie przeciwności losu, traktując je jako dar, z nich się uczę. To czyni mnie silniejszym. Podążaj za mną, pokażę ci wiele dzikich, leśnych ścieżek, poprowadzę cię przez zakamarki twojej Duszy. Biegnij za mną, biegnij ile tchu.
To jest właśnie WOLNOŚĆ. Niczym nie skrępowany bieg przez dzikość życia. Deszcz, wiatr, mróz czy słońce - odbierasz wszystko całą sobą, całym ciałem, całą Duszą. Po to tu jesteś, by CZUĆ życie w każdej chwili swego życia. By biec ile sił w płucach, dokąd cię oczy poniosą. By być spontaniczną, radosną, silną, ognistą kobietą. Jesteś samicą Alfa. Jesteś Matką stada. Jesteś ŻYCIEM.

2 komentarze:

  1. piękne Aniu, wilk to nasze pierwotne dary :) i Ty taka jesteś

    OdpowiedzUsuń
  2. Dziękuję, Ani, jestem zafacynowana wilkami, moim zwierzęciem mocy jest Lwica. Skinienie płowego łba przed Waderą./ <3 <3 <3
    Ania BD

    OdpowiedzUsuń