wtorek, 24 lipca 2012

Rozmowa z WJ


24.07.2012
  • Pragnę porozmawiać teraz z moją Wyższą Jaźnią. Czy możemy nawiązać połączenie ?
Tak Aniu, jestem tu zawsze, od zawsze, zawsze na twoje wołanie odpowiem. O co mnie pytasz ?
  • Czy prawidłowo wykonuję aktywacje ?
Wszystko co robisz jest dobre, jeśli robisz to z odpowiednią intencją. Jeżeli twoją intencją jest rozwój i służba ludzkości i Ziemi dzieją się rzeczy niesamowite, mimo że nie do końca czujesz fizyczne objawy. To dzieje się na bardzo subtelnym poziomie. Ale dzieje się, bądź tego pewna.
  • Czy spotkałam już kiedyś Anię Bogusz-Dobrowolską ?
Spotkałyście się wiele razy. Zobaczyłaś to w jej oczach. Zawsze zaglądaj głęboko w oczy, tam odnajdziesz odpowiedź. Przeżyłyście razem wiele żyć. Zawsze bardzo się kochałyście. Łączy was ogromna miłość i czułość. Wyczułyście to od razu. Coś pchnęło was sobie w ramiona. To było rzeczywiście spotkanie po stuleciach. Szczegóły nie są ważne. Ważne jest uczucie, które was łączy od wieków. Odnalazłyście je, wiedziałyście od razu. Takie rzeczy będą się działy coraz częściej. Automatycznie będziecie przyciągać do siebie Dusze, z którymi dobrze się czujecie, które kochacie i darzycie ogromnym uczuciem. W ten sposób stworzycie sobie raj na Ziemi, bo już wkrótce otoczeni będziecie tylko przez przyjazne i kochające was Dusze. A to jest tak naprawdę wasz cel. Będąc otoczeni samymi przyjaciółmi wzrastacie w radości i szczęściu. Lekcje nie są już potrzebne. Jest tylko wzajemna miłość, pomoc, współpraca i wzajemny rozwój. Wy już utworzyliście zaczątek tego raju. Odnajdujecie się w grupie Transformacja Świadomości. Odnajdujecie się po eonach lat, więc tym bardziej radosne i szczęśliwe jest to spotkanie. Dokonacie razem wielu wielkich i cudownych rzeczy. Wasza moc jest ogromna. Będziecie ważnym filarem w procesie Wzniesienia Ziemi i Ludzkości.


1 komentarz:

  1. Aneczko moja KOCHANA! Jaka jestem szczęśliwa, tyle dobroci, wzniosłości, uczucia i piękna odnalazłam w kontakcie z Tobą i w tych strzępkach energii i emocji, które do mnie przychodzą, gdy myślę o Tobie, moja Ty Wieczna Towarzyszko/Towarzyszu. Czuję, że tak właśnie czuć się będziemy w Nowej Erze, patrząc sobie w oczy z Miłością i odnajdując Miłość. My zaznałyśmy przedsmaku tego stanu, Aniu Droga. Dziekuję Tobie i Niebiosom za to, że nas postawiły obok i naprzeciwko siebie. Namaste - cudowny Aniele <3 <3 <3 Twoja Anna

    OdpowiedzUsuń