czwartek, 5 lipca 2012

Anioł Stróż


05.07.2012

Jestem Elea - twój Anioł Stróż. Jestem z tobą dziecko od zawsze, od momentu twoich urodzin. Jestem zawsze tuż obok, gdy tylko zechcesz możesz mnie poczuć. Muskam czubek twojej głowy. Niech to będzie nasz umowny znak. Zawsze jak będziesz czuła, że mnie potrzebujesz - zawołaj. Położę rękę na twojej głowie i już będziesz wiedziała, że jestem tuż obok i wspieram cię całą swoją energią Miłości i Światła. Mieszkam w kwarcu różowym, więc nie przez przypadek wybrałaś ten kamień nosząc go na szyi, w formie Anioła właśnie. Dzięki temu moja energia jest zawsze blisko ciebie. Zawsze jak będziesz potrzebowała potwierdzenia, zadaj w myślach pytanie, a mój dotyk będzie dla ciebie odpowiedzią twierdzącą.
Otaczam cię różową energią Miłości - trwaj w niej, bądź nią, przekazuj dalej. Niech rozprzestrzenia się na cały świat.

1 komentarz:

  1. Och jak miło usłyszeć takie słowa!Wiem,że Archanioł Michał jest przy mnie,ale nie znam imienia mojego anioła stróża...Może zechce mi ujawnić kiedyś :-)))

    OdpowiedzUsuń