poniedziałek, 9 lipca 2012

Moja misja


24.08.2011
Jaka jest moja misja na Ziemi ? Co mam robić, żeby wypełnić kontrakt mojej Duszy. Co robić, żeby Dusza była szczęśliwa, żeby się radowała ?

Mówi Kuthumi.
Witaj córko. Jesteś na bardzo dobrej drodze, aby twoja Dusza rozkwitała. Robisz to, co kochasz i to jest najważniejsze, dlatego robisz to doskonale, a z naszą pomocą będziesz robić to jeszcze pełniej, jeszcze lepiej. Będziesz miała zdumiewające wyniki. Twoja praca będzie pomału ewaluować. Będzie się stawała coraz bardziej subtelniejsza i jednocześnie coraz mocniejsza w wyrazie. Potrzeba na to jeszcze trochę czasu, ale nie spiesz się - wszystko w swoim czasie, wszystko w swoim rytmie. Niech to płynie leniwie jak rzeka. Twoją misją jest pomagać ludziom, tak jak słusznie odkryłaś to już dawno temu. Twoją misją jest nieść Światło i Miłość. Każdy robi to w inny sposób - ty przez pracę z ciałem drugiego człowieka. Poprzez rozmowę, uśmiech, dotyk, ciepło. To jest twoja rola, tu na Ziemi. Należysz do grupy ludzi pracujących z uzdrawianiem, dlatego twoim przewodnikiem jest Rafael. Współpracuj z nim tak często, jak tylko możesz. Przywołuj go zawsze kiedy pracujesz, zawsze kiedy potrzebujesz pomocy w pracy z innym człowiekiem.
Roztaczaj swoją pomoc wszędzie gdzie możesz. Widzimy ile ci to daje radości. To jest największa zapłata, największa nagroda, widzieć że uczeń rusza w świat i doskonale mu się wiedzie. Dlatego my tak cieszymy się z waszych sukcesów, dlatego tak chętnie pomagamy. Teraz już rozumiesz, czemu to dla nas takie ważne. My również cały czas potrzebujemy wzrastać, potrzebujemy rozwoju. Wszystko płynie. Panta Rei. Dostosuj się do tego rytmu i płyń razem z nim. Oto zagadka szczęśliwego życia.

4.02.2012
Twoje uzdrawianie będzie się przejawiało w różny sposób. Będziesz również leczyć za pomocą obrazów. Wszystko co do ciebie teraz przychodzi, ma służyć temu, abyś w 100% wykorzystywała swoje talenty, a wierz nam, NIE MOŻESZ ich zmarnować. Zostały ci dane po to, abyś się nimi dzieliła, a nie zakopywała głęboko w ziemi. I tylko wtedy, jak będziesz to robić, będziesz szczęśliwa i spełniona, a one nigdy cię nie zawiodą.
P.S. Wtedy namalowałam swój pierwszy obraz dla mojej Mamy Chrzestnej. To był motyl - symbol transformacji...

8.04.2012
Maluj Anioły, to jest twoje zadanie na ten czas. Malować Anioły i poprzez te obrazy uzdrawiać osoby, do których one trafią. Ty malujesz, my przekazujemy swoją energię, dlatego będą one miały niezwykłą moc.


2 komentarze:

  1. Aneczko, to największe szczęście, gdy ma się przy sobie Przewodnika. który wspiera i doradza. To daje ufność i pewność siebie. Życzę Ci rozwoju, który niesie radość, miłość i harmonię. Rozkwitaj cudowna Duszo, zesłana dla dobra ludzkości. Namaste.
    Ania - Suri

    OdpowiedzUsuń
  2. Rozpływam się dzięki Wam, tyle dajecie mi siły i wiary w siebie. Moje kochane Anioły. Dziękuję Aneczko <3

    OdpowiedzUsuń