piątek, 24 stycznia 2014

Pieśń Duszy


Pamiętacie jak Joszua zdjął mi jakieś zasłony z uszu ? Otóż zaczęłam dostrzegać efekty tego... Najpierw grając na misie POCZUŁAM w uszach jej wibrację. Zaskoczyło mnie to. Potem spotkałam się w swojej Piramidzie Świetlnej z pewną Istotą. Nagle w lewym uchu przez chwilę usłyszałam i POCZUŁAM dźwięk, wibrację. Potem w fizycznej rozmowie z moim nowym Przyjacielem usłyszałam słowa, które prawdopodobnie otworzyły jakąś klapkę w moim umyśle  Otóż powiedział, że często słucha swoich wibracji. A wczoraj wieczorem postanowiłam zobaczyć co się dzieje w Mieście Świętego Płomienia. Było cicho i spokojnie. Pojawił się tylko Joszua. Moją uwagę przyciągnął ucisk na prawej skroni. Skupiłam się na tym miejscu i nagle usłyszałam cichutką wibrację w prawym uchu. Skupiłam się na tym dźwięku i słuchałam zafascynowana. Co to jest ? spytałam. To Pieśń twojej Duszy - odpowiedział Joszua, twój energetyczny podpis. Wsłuchuj się w nią jak najczęściej, wyczul swój fizyczny słuch na jej wibrację. Będzie to dla ciebie kolejny sposób na rozpoznawanie tego co służy twojemu najwyższemu dobru, a co niekoniecznie. Jeśli usłyszysz dźwięk, który będzie dla ciebie nieprzyjemny, bolesny, będzie to dla ciebie ostrzeżenie, że coś jest nie tak.
Kolejny raz otrzymuję potwierdzenie jak ważna jest wymiana informacji i dzielenie się swoimi przeżyciami. To nas niesamowicie inspiruje i pobudza do naszego własnego rozwoju.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz