sobota, 11 stycznia 2014


Weszłam ponownie do Piramidy Światła po to, by aktywować trzecie oko. Zrobiłam to dwa razy. Najpierw tuż przed zapadnięciem w drzemkę. Czułam wtedy jak trzecie oko pulsuje. Potem już świadomie w medytacji. Wypowiedziałam słowa: Mocą obecności Jam Jest zarządzam całkowite otwarcie trzeciego oka na obrazy, energie i wibracje. Wtedy pojawił się przede mną Joszua i powiedział: pracujesz z kolorami, energiami. Poprzez obrazy przekazujesz ludziom swoją energię i nasze światy, musisz zatem lepiej widzieć, żeby dobrze wykonywać swoją pracę. Dlatego usuwam ci dzisiaj pieczęć z trzeciego oka, otwieram je. Wtedy bardzo mocno poczułam serce i przyszła informacja, że jeśli ma to służyć najwyższemu dobru musi istnieć połączenie między trzecim okiem i sercem. Wszystko co zobaczę musi zostać przepuszczone przez serce, żeby miało wartość dla świata. Widziałam jak energia krąży w kole, przechodząc przez serce i trzecie oko. Zobaczyłam srebrzysto białe światło wystrzeliwujące z trzeciego oka.

1 komentarz: