niedziela, 12 maja 2013

Kwarc z rutylem

Dzisiaj do medytacji wzięłam kwarc z rutylem. Znowu mnie przywołał.


Jestem Wenus, witaj w mojej krainie złotych włosów, złotych nici, z których każda prowadzi do innej historii, każda tka inny wzór, każda tworzy inny obraz tego co widzisz. Te złote nici, złote promyki można porównać do dróg jakie wybieracie w swoim życiu. Jest ich tysiące i każda w nich wyprowadzi was w inne miejsce. Każda z nich utka dla was inne życie. Jestem strażniczką tych nici, strażniczką dróg które wybieracie. Pomagam wybrać najlepszą dla was w danym momencie. Jeśli zapytacie mnie o radę, pomogę podjąć właściwą decyzję. Weźcie ten kamień do ręki zawsze wtedy, gdy musicie dokonać ważnego wyboru. Pierwsza myśl, pierwszy impuls, który się pojawi, będzie pochodził ode mnie. Będzie oznaczał, że to najlepszy dla was wybór. Zaufajcie tylko, że wam pomogę. Przywołajcie moją postać. Jestem Wenus, piękna kobieta o złotych włosach, w złocistych szatach. To wyobrażenie wystarczy żeby zaprosić mnie do waszej przestrzeni. Zjawię się zawsze gdy o to poprosicie.

Próbowałam znaleźć obraz podobny do tego, który widziałam. Ten jest najbliższy, z blogu Livii okazuje się:




2 komentarze:

  1. Piękne i takie wyraźne są Twoje wizje - rozpoznania.
    dziękuję Moja Duszo - Manawa. :-D

    OdpowiedzUsuń
  2. Kupiłam sobie rok temu Kwarc z rutylem i rzeczywiście ma moc rozświetlania naszych myśli tak żeby móc dokonywać jasnych wyborów... już zanim go kupiłam pomógł mi odnaleźć Larimar, który kupiłam i okazał się niezwykłym przyjacielem... a godzinach prawdziwego mroku w życiu i splatanych ścieżek pomagał odnajdować właściwe rozwiązanie żeby podjęć właściwe decyzje... czasem robiłam to intuicyjnie zawierzając tylko przeczuciu bez rozumienia czemu? i po co? i dlaczego?, słuchając i podążając za głosem serca i nici świetlistej Kwarcu z rutylem zwanego Włosami Wenus.

    OdpowiedzUsuń