sobota, 25 maja 2013

Manawa

A to graficzny zapis mojego duchowego imienia MANAWA. Nawiązuje to też do Anioła Symboli, który mnie również, mam nadzieję czegoś nauczy...



Na razie nie do końca jest to dla mnie jasne i czytelne, ale wierzę że podświadomość pomoże mi rozszyfrować znaki.

A tu wzmocnienie kamieniami:



C.D.
Chyba podświadomość już pracuje, bo pociągnęło mnie dzisiaj do Arkturian i moją uwagę przykuł obraz p.t. Manifestacja. Są na nim symbole z mojego obrazka.

Intencja medytacji:
Pragnienia mojej duszy  manifestują się w mojej rzeczywistości.


Teraz tylko trzeba jasno określić pragnienia mojej Duszy i sprawa załatwiona :)
Najważniejsze z nich to:

  • Jak najlepiej i jak najpełniej wypełniać misję, z którą przyszłam tutaj, na Ziemię.
  • Malować obrazy, które coraz mocniej będą działały na ludzi, będą ich wspierać na ścieżce wewnętrznego rozwoju i transformacji. 
  • Odnaleźć w sobie spokój i harmonię, dzielić się tym z ludźmi, którzy mnie otaczają.
  • Sprawić swoją osobą, swoim nastawieniem, by mój Dom stał się naszą Świątynią, w której każdy będzie czuł szacunek i miłość do siebie i do każdego z osobna. 
  • Odnaleźć w sobie pełnię Mocy, odnaleźć wszystkie aspekty kobiecości.
  • Podążać śladem Klanowych Matek, rozwinąć w sobie wszystkie ich aspekty, stać się PEŁNIĄ.


PRAGNIENIA MOJEJ DUSZY MANIFESTUJĄ SIĘ W MOJEJ RZECZYWISTOŚCI

5 komentarzy:

  1. Aniu kochana, z całego serca życzę, byś stała się PEŁNIĄ.
    A twoje MANDALKI IMIENIA MANAWA zachwycające.
    Dziękuję.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. http://img3.imageshack.us/img3/4425/37056612.jpg

      Usuń
  2. Dziękuję Ci JESTEM kochana <3 Czuję bardzo mocno Twoje wsparcie, czuję jak mi kibicujesz i to jest własnie w tym wszystkim najpiękniejsze. To, że dzieląc się sobą tak wiele zyskujemy...

    OdpowiedzUsuń
  3. Wiesz Aniu, że ten obrazek Arkturiański wzór "Manifestacja" miałam u siebie na lapiku i wciąż z nim medytowałam patrząc na niego często?... teraz od kilku dni mam Spokój pośród chaosu :D, wiesz o czym piszę Kochana :D

    OdpowiedzUsuń
  4. Wiem i bardzo się cieszę :)

    OdpowiedzUsuń