środa, 1 maja 2013

Kody aktywacyjne


Dzisiaj Basia wrzuciła takie zdjęcie. Zakręciło mi się w głowie jak tylko na to popatrzyłam. Zawroty trwały dość długo. Zaintrygowało mnie to...
Potem szukałam muzyki Toma Kenyona. Znalazłam Asension Codes. Szukając grafiki do tego znalazłam coś co mnie poruszyło:
http://lightworkers.org/blog/67675/ascension-activation-codes-new-galactic-code-today


Wydaje mi się to podobne do zdjęcia. Te symbole... Generalnie chodzi o to, że dostajemy pewne kody w postaci światła, które mają pomagać nam w pobieraniu i kotwiczeniu galaktycznych energii w naszych ciałach. Glify na górze i na dole są kluczami aktywacyjnymi...
Wszystko to łączy się z moim kamieniem faraonów, który ma w sobie symbol nieskończoności, też jakiś kod... Wyszło mi, że te nasze kamienie są kodami wznoszącymi, kluczami ?
Tak sobie to wszystko poskładałam na razie.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz