sobota, 11 maja 2013

Medytacja z Agatem mszystym

Dzisiaj zawołał mnie agat mszysty. Słyszałam prawie to jego wołanie.


Wzięłam go do ręki i oprócz przyjemnego ciepła, poczułam też delikatne łaskotanie. Po czym momentalnie prawie pojawiła się Dalia...

Jestem Dalia, opiekunka tego kamienia. Witaj w moim magicznym lesie, witaj w krainie wróżek i elfów. Połóż się na miękkim mchu, wsłuchaj w rytm Ziemi, wsłuchaj się w odgłosy przyrody. Jeśli otworzysz maksymalnie wszystkie swoje zmysły dostrzeżesz świat zasłonięty dla ludzi na co dzień. Jeśli tylko sobie na to pozwolisz, ujrzysz oczami wyobraźni wielkie bogactwo mego magicznego lasu. Ujrzysz wróżki uganiające się wśród kwiatów, ujrzysz elfy radośnie tańczące na łąkach. Zobacz to wszystko oczami Duszy. Jesteśmy tu zawsze, jesteśmy dla was, jesteśmy dla ludzi o czystych sercach i otwartych umysłach. Życie jest bajką, tylko trzeba mu na to pozwolić. Trzeba umieć patrzeć oczami Duszy, oczami dziecka na wszystko co cię otacza. Pamiętaj, że zawsze jak weźmiesz ten kamień do ręki, możesz przenieść się do naszego świata siedząc na łóżku w swoim domu. Wystarczy, ze weźmiesz go w dłonie, przywołasz moje imię, zjawię się zapraszając cię w podróż do magicznego lasu. Wszyscy powitamy cię tu z radością.

Oczami Duszy zobaczyłam taki obrazek, nie było siły, buzia sama się uśmiechała :)


Cudownie pozytywny, magiczny kamień. Jakże się cieszę, że jest ze mną.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz